Filtrer Fjern alle filter Kategori Anskaffingar (-) Brukarretting Brukarkommunikasjon Universell utforming Fellesløysingar og register Fellesløysingar Overordna krav og anbefalingar Kven krav eller anbefaling gjeld for Kommune (-) Anbefaling Stat Anbefaling Krav Kjelde Digitaliseringsrundskrivet Referansekatalogen for IT-standardar Katalog Referansekatalogen for IT-standarder Bruk filter for å spisse visningen. Vil du kun sjå krav for kommunar? Eller alle krav i Digitaliseringsrundskrivet? Du valde Brukarretting and Kommune: Anbefaling, som gav 11 treff. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn for digital post til næringsdrivande Meldingsboksen i Altinn er forvaltninga sin hovudkanal for digital post til næringsdrivande og andre verksemder med organisasjonsnummer. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn som kanal for etablerarar og næringsdrivande Altinn.no er hovudkanal frå offentleg forvaltning for overordna informasjon om rettar og plikter for etablerarar og næringsdrivande. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk digital postkasse til innbyggjarar for utsending av post til innbyggjarar Digital postkasse til innbyggjarar er forvaltninga sin hovudkanal for utsending av post til innbyggjarar. Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Bruk gjeldande standard for språkkoder på offentlege nettsider ISO 639 er gjeldande standard for deklarering av språkkodar for offentlege nettsider i HTML. For språk som har kode med to bokstavar, bør denne brukast. Dette gjeld mellom anna bokmål (nb) og nynorsk (nn). Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk klart og godt språk Klart og godt språk er ein føresetnad for at brukarane skal forstå informasjonen frå det offentlege. Det er derfor viktig å bruke klarspråk i all tenesteutvikling, brukarretta informasjon og kommunikasjon. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gi brukarane rettleiing Brukarane skal få hjelp og rettleiing til å bruke digitale tenester, til dømes gjennom rettleiing på nett, digital dialog eller direkte kontakt. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gjer tenester retta mot næringsdrivande tilgjengelege på Altinn-portalen Aktuelle digitale tenester retta mot næringsdrivande skal gjerast tilgjengeleg på Altinn sin portal. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Kommuniser med brukarane gjennom digitale, nettbaserte tenester Forvaltninga sin kommunikasjon med innbyggjarar og næringsliv skal normalt skje gjennom digitale, nettbaserte tenester. Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Publiser alle nettlesarbaserte tenester på offentlege nettsider i HTML5 Nye og eksisterande nettlesarbaserte tenester på offentlege nettsider skal publiserast i HTML5. Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Still krav i tråd med kommande standardar ved nye anskaffingar av IKT-løysingar Ved nye anskaffingar av IKT-løysingar bør verksemder stille krav i tråd med reglande som følgjer av det kommande webdirektivet (WAD) og WCAG 2.1-standarden. Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Utform nettløysingar i samsvar med alle suksesskriteria WCAG 2.0 Sjølv om regelverket i all hovudsak stiller krav om å følgje krava på A- og AA-nivå i WCAG-standarden, er det ei tilråding å utforme nettløysingar som samsvarar med alle krav, inkludert på AAA-nivå.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn for digital post til næringsdrivande Meldingsboksen i Altinn er forvaltninga sin hovudkanal for digital post til næringsdrivande og andre verksemder med organisasjonsnummer.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn som kanal for etablerarar og næringsdrivande Altinn.no er hovudkanal frå offentleg forvaltning for overordna informasjon om rettar og plikter for etablerarar og næringsdrivande.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk digital postkasse til innbyggjarar for utsending av post til innbyggjarar Digital postkasse til innbyggjarar er forvaltninga sin hovudkanal for utsending av post til innbyggjarar.
Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Bruk gjeldande standard for språkkoder på offentlege nettsider ISO 639 er gjeldande standard for deklarering av språkkodar for offentlege nettsider i HTML. For språk som har kode med to bokstavar, bør denne brukast. Dette gjeld mellom anna bokmål (nb) og nynorsk (nn).
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk klart og godt språk Klart og godt språk er ein føresetnad for at brukarane skal forstå informasjonen frå det offentlege. Det er derfor viktig å bruke klarspråk i all tenesteutvikling, brukarretta informasjon og kommunikasjon.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gi brukarane rettleiing Brukarane skal få hjelp og rettleiing til å bruke digitale tenester, til dømes gjennom rettleiing på nett, digital dialog eller direkte kontakt.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gjer tenester retta mot næringsdrivande tilgjengelege på Altinn-portalen Aktuelle digitale tenester retta mot næringsdrivande skal gjerast tilgjengeleg på Altinn sin portal.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Kommuniser med brukarane gjennom digitale, nettbaserte tenester Forvaltninga sin kommunikasjon med innbyggjarar og næringsliv skal normalt skje gjennom digitale, nettbaserte tenester.
Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Publiser alle nettlesarbaserte tenester på offentlege nettsider i HTML5 Nye og eksisterande nettlesarbaserte tenester på offentlege nettsider skal publiserast i HTML5.
Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Still krav i tråd med kommande standardar ved nye anskaffingar av IKT-løysingar Ved nye anskaffingar av IKT-løysingar bør verksemder stille krav i tråd med reglande som følgjer av det kommande webdirektivet (WAD) og WCAG 2.1-standarden.
Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Utform nettløysingar i samsvar med alle suksesskriteria WCAG 2.0 Sjølv om regelverket i all hovudsak stiller krav om å følgje krava på A- og AA-nivå i WCAG-standarden, er det ei tilråding å utforme nettløysingar som samsvarar med alle krav, inkludert på AAA-nivå.