Filtrer Fjern alle filter Kategori (-) Brukarretting (-) Brukarkommunikasjon Fellesløysingar og register Fellesløysingar Fellesregister Overordna krav og anbefalingar Kven krav eller anbefaling gjeld for Kommune Anbefaling Krav Stat Krav Kjelde Digitaliseringsrundskrivet eForvaltningsforskrifta Forskrift om IT-standardar i offentleg forvaltning Katalog Referansekatalogen for IT-standarder Bruk filter for å spisse visningen. Vil du kun sjå krav for kommunar? Eller alle krav i Digitaliseringsrundskrivet? Du valde Brukarretting and Brukarkommunikasjon, som gav 11 treff. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn for digital post til næringsdrivande Meldingsboksen i Altinn er forvaltninga sin hovudkanal for digital post til næringsdrivande og andre verksemder med organisasjonsnummer. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn som kanal for etablerarar og næringsdrivande Altinn.no er hovudkanal frå offentleg forvaltning for overordna informasjon om rettar og plikter for etablerarar og næringsdrivande. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk digital postkasse til innbyggjarar for utsending av post til innbyggjarar Digital postkasse til innbyggjarar er forvaltninga sin hovudkanal for utsending av post til innbyggjarar. Kommune: Krav Stat: Krav Bruk gjeldande standard ved utforming av næringslivsskjema Gjeldande standar for utforming av næringslivsskjema er Elmer 3.0. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk klart og godt språk Klart og godt språk er ein føresetnad for at brukarane skal forstå informasjonen frå det offentlege. Det er derfor viktig å bruke klarspråk i all tenesteutvikling, brukarretta informasjon og kommunikasjon. Kommune: Krav Stat: Krav Bruk kontaktinformasjon fra kontaktregisteret ved varsling om vedtak Både kommunale og statlege forvaltningsorgan skal nytte kontaktinformasjon får kontaktregisteret ved varsling av innbyggarar, utsending av vedtak og annan viktig digital kontakt. Kommune: Krav Stat: Krav Bruk reservasjonsstatus frå kontaktregisteret når viktige brev skal sendast digitalt utan samtykke Både kommunale og statlege forvaltningsorgan skal nytte informasjon om reservasjonsstatus frå kontaktregisteret. Kommune: Krav Stat: Krav Bruk teiknsettstandard på nettsider Teiknsett gjeld alle typar IT-løysingar i offentlege verksemder og teiknsett ved utveksling av informasjon mellom offentlege verksemder og med innbyggarar og næringsliv. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gi brukarane rettleiing Brukarane skal få hjelp og rettleiing til å bruke digitale tenester, til dømes gjennom rettleiing på nett, digital dialog eller direkte kontakt. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gjer tenester retta mot næringsdrivande tilgjengelege på Altinn-portalen Aktuelle digitale tenester retta mot næringsdrivande skal gjerast tilgjengeleg på Altinn sin portal. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Kommuniser med brukarane gjennom digitale, nettbaserte tenester Forvaltninga sin kommunikasjon med innbyggjarar og næringsliv skal normalt skje gjennom digitale, nettbaserte tenester.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn for digital post til næringsdrivande Meldingsboksen i Altinn er forvaltninga sin hovudkanal for digital post til næringsdrivande og andre verksemder med organisasjonsnummer.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn som kanal for etablerarar og næringsdrivande Altinn.no er hovudkanal frå offentleg forvaltning for overordna informasjon om rettar og plikter for etablerarar og næringsdrivande.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk digital postkasse til innbyggjarar for utsending av post til innbyggjarar Digital postkasse til innbyggjarar er forvaltninga sin hovudkanal for utsending av post til innbyggjarar.
Kommune: Krav Stat: Krav Bruk gjeldande standard ved utforming av næringslivsskjema Gjeldande standar for utforming av næringslivsskjema er Elmer 3.0.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk klart og godt språk Klart og godt språk er ein føresetnad for at brukarane skal forstå informasjonen frå det offentlege. Det er derfor viktig å bruke klarspråk i all tenesteutvikling, brukarretta informasjon og kommunikasjon.
Kommune: Krav Stat: Krav Bruk kontaktinformasjon fra kontaktregisteret ved varsling om vedtak Både kommunale og statlege forvaltningsorgan skal nytte kontaktinformasjon får kontaktregisteret ved varsling av innbyggarar, utsending av vedtak og annan viktig digital kontakt.
Kommune: Krav Stat: Krav Bruk reservasjonsstatus frå kontaktregisteret når viktige brev skal sendast digitalt utan samtykke Både kommunale og statlege forvaltningsorgan skal nytte informasjon om reservasjonsstatus frå kontaktregisteret.
Kommune: Krav Stat: Krav Bruk teiknsettstandard på nettsider Teiknsett gjeld alle typar IT-løysingar i offentlege verksemder og teiknsett ved utveksling av informasjon mellom offentlege verksemder og med innbyggarar og næringsliv.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gi brukarane rettleiing Brukarane skal få hjelp og rettleiing til å bruke digitale tenester, til dømes gjennom rettleiing på nett, digital dialog eller direkte kontakt.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gjer tenester retta mot næringsdrivande tilgjengelege på Altinn-portalen Aktuelle digitale tenester retta mot næringsdrivande skal gjerast tilgjengeleg på Altinn sin portal.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Kommuniser med brukarane gjennom digitale, nettbaserte tenester Forvaltninga sin kommunikasjon med innbyggjarar og næringsliv skal normalt skje gjennom digitale, nettbaserte tenester.