Filtrer Fjern alle filter Kategori Arkitektur Data og register Dele data med andre Fellesregister (-) Samhandlingstenester Integrasjonar Katalogtenester Kommunikasjon/dialog Meldingsutveksling Tenesteutvikling Brukaren i sentrum Kven krav eller anbefaling gjeld for Kommune Anbefaling Krav (-) Stat Anbefaling Krav Kjelde Digitaliseringsrundskrivet eForvaltningsforskrifta Bruk filter for å spisse visningen. Vil du kun sjå krav for kommunar? Eller alle krav i Digitaliseringsrundskrivet? Du valde Samhandlingstenester and Stat, som gav 14 treff. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn for digital post til næringsdrivande Meldingsboksen i Altinn er forvaltninga sin hovudkanal for digital post til næringsdrivande og andre verksemder med organisasjonsnummer. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn som kanal for etablerarar og næringsdrivande Altinn.no er hovudkanal frå offentleg forvaltning for overordna informasjon om rettar og plikter for etablerarar og næringsdrivande. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk digital postkasse til innbyggjarar for utsending av post til innbyggjarar Digital postkasse til innbyggjarar er forvaltninga sin hovudkanal for utsending av post til innbyggjarar. Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Bruk eFormidling for å forenkle meldingsutveksling eFormidling gjer det mogleg å kommunisere på ein enkel måte, utan å måtte ta omsyn til om mottakaren er ei privat verksemd, offentleg verksemd eller innbyggjar. Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Bruk gjeldande referansearkitekturar ved utvikling av løysingar for informasjonsutveksling Ein referansearkitektur gir rettleiing til utforming av arkitekturar og løysningar innan eit avgrensa område. Ved utvikling av nye løysingar for meldingsutveksling bør referansearkitekturane for eMelding og eOppslag nyttast. Kommune: Krav Stat: Krav Bruk kontaktinformasjon fra kontaktregisteret ved varsling om vedtak Både kommunale og statlege forvaltningsorgan skal nytte kontaktinformasjon får kontaktregisteret ved varsling av innbyggarar, utsending av vedtak og annan viktig digital kontakt. Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Bruk rammeverk for digital samhandling for digitale løysingar som skal samhandle med andre Rammeverk for digital samhandling viser korleis ein kan arbeide for å byggje samhandlingsevne for digitale tenester. Kommune: Krav Stat: Krav Bruk reservasjonsstatus fra kontaktregisteret når viktige brev skal sendast digitalt utan samtykke Både kommunale og statlege forvaltningsorgan skal nytte informasjon om reservasjonsstatus frå kontaktregisteret. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gjer tenester retta mot næringsdrivande tilgjengelege på Altinn-portalen Aktuelle digitale tenester retta mot næringsdrivande skal gjerast tilgjengeleg på Altinn sin portal. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Registrer datasett i Felles datakatalog Felles datakatalog synleggjer kva data virksomheter har som de kan dele med andre. Katalogen adresserer behovet for å oppdage, evaluere og få tilgang til data. Stat: Krav Sørg for at system tek høgde for endringar i kommunestruktur Statlege verksemder må sørge for at deira system er fleksible nok til å ta høgde for endringar i kommunestrukturen. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Tilpass digitale tenester til grenseoverskridande informasjonsutveksling innanfor EØS-området Digitale tenester skal, når det er teneleg, tilpassast til informasjonsutveksling på tvers av landegrenser. Dette skal gjere det mogleg for offentlege myndigheiter, næringsdrivande og innbyggjarar å utføre oppgåver digitalt innanfor EØS-området. Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Tilpass digitale tenester til grenseoverskridande informasjonsutveksling utanfor EØS-området Digitale tenester kan, når det er teneleg og innan gjeldande rett, tilpassast til informasjonsutveksling på tvers av landegrenser. Dette skal gjere det mogleg for offentlege myndigheiter, næringsdrivande og innbyggjarar å utføre oppgåver digitalt, inkludert utanfor EØS-området. Stat: Krav Vurder Fiks-plattformen som løysing for samhandling med kommunal sektor Fiks-plattformen er ein del av felles økosystem for nasjonal digital samhandling og tenesteutvikling. Statlege etatar skal, saman med KS, vurdere kva kommunale løysingar, inkludert FIKS-plattformen, som ein del av løysingar i si samhandling med kommunal sektor der dette er naturleg.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn for digital post til næringsdrivande Meldingsboksen i Altinn er forvaltninga sin hovudkanal for digital post til næringsdrivande og andre verksemder med organisasjonsnummer.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn som kanal for etablerarar og næringsdrivande Altinn.no er hovudkanal frå offentleg forvaltning for overordna informasjon om rettar og plikter for etablerarar og næringsdrivande.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk digital postkasse til innbyggjarar for utsending av post til innbyggjarar Digital postkasse til innbyggjarar er forvaltninga sin hovudkanal for utsending av post til innbyggjarar.
Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Bruk eFormidling for å forenkle meldingsutveksling eFormidling gjer det mogleg å kommunisere på ein enkel måte, utan å måtte ta omsyn til om mottakaren er ei privat verksemd, offentleg verksemd eller innbyggjar.
Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Bruk gjeldande referansearkitekturar ved utvikling av løysingar for informasjonsutveksling Ein referansearkitektur gir rettleiing til utforming av arkitekturar og løysningar innan eit avgrensa område. Ved utvikling av nye løysingar for meldingsutveksling bør referansearkitekturane for eMelding og eOppslag nyttast.
Kommune: Krav Stat: Krav Bruk kontaktinformasjon fra kontaktregisteret ved varsling om vedtak Både kommunale og statlege forvaltningsorgan skal nytte kontaktinformasjon får kontaktregisteret ved varsling av innbyggarar, utsending av vedtak og annan viktig digital kontakt.
Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Bruk rammeverk for digital samhandling for digitale løysingar som skal samhandle med andre Rammeverk for digital samhandling viser korleis ein kan arbeide for å byggje samhandlingsevne for digitale tenester.
Kommune: Krav Stat: Krav Bruk reservasjonsstatus fra kontaktregisteret når viktige brev skal sendast digitalt utan samtykke Både kommunale og statlege forvaltningsorgan skal nytte informasjon om reservasjonsstatus frå kontaktregisteret.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gjer tenester retta mot næringsdrivande tilgjengelege på Altinn-portalen Aktuelle digitale tenester retta mot næringsdrivande skal gjerast tilgjengeleg på Altinn sin portal.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Registrer datasett i Felles datakatalog Felles datakatalog synleggjer kva data virksomheter har som de kan dele med andre. Katalogen adresserer behovet for å oppdage, evaluere og få tilgang til data.
Stat: Krav Sørg for at system tek høgde for endringar i kommunestruktur Statlege verksemder må sørge for at deira system er fleksible nok til å ta høgde for endringar i kommunestrukturen.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Tilpass digitale tenester til grenseoverskridande informasjonsutveksling innanfor EØS-området Digitale tenester skal, når det er teneleg, tilpassast til informasjonsutveksling på tvers av landegrenser. Dette skal gjere det mogleg for offentlege myndigheiter, næringsdrivande og innbyggjarar å utføre oppgåver digitalt innanfor EØS-området.
Kommune: Anbefaling Stat: Anbefaling Tilpass digitale tenester til grenseoverskridande informasjonsutveksling utanfor EØS-området Digitale tenester kan, når det er teneleg og innan gjeldande rett, tilpassast til informasjonsutveksling på tvers av landegrenser. Dette skal gjere det mogleg for offentlege myndigheiter, næringsdrivande og innbyggjarar å utføre oppgåver digitalt, inkludert utanfor EØS-området.
Stat: Krav Vurder Fiks-plattformen som løysing for samhandling med kommunal sektor Fiks-plattformen er ein del av felles økosystem for nasjonal digital samhandling og tenesteutvikling. Statlege etatar skal, saman med KS, vurdere kva kommunale løysingar, inkludert FIKS-plattformen, som ein del av løysingar i si samhandling med kommunal sektor der dette er naturleg.