Møte ble gjennomført med 114 deltagere. Vi takker foredragsholderne for godt samarbeid, og deltakerne for mange gode spørsmål.
I en stadig mer kompleks verden, der store deler av informasjonsbehandlingen til offentlige virksomheter skjer på systemer og tjenester anskaffet fra, og driftet av, eksterne parter, er det viktig med god kontroll på anskaffelsene som gjøres, og hvordan leverandører følges opp.
Ulike aspekter ved dette vil bli belyst i møtet.
Arrangementet vil være hybrid og det vil bli servert lunsj og er muligheter for å bygge nettverk etter møte.
09:00 – 09:05 Velkommen
09:05 - 09:30 Rammeverk for trygg digitalisering (Suhail Mushtaq, KS)
09:30 - 10:10 Leverandøroppfølging sett i lys av GDPR og NIS2 (John A. Horve, IKT Agder)
10:10 - 10:25 Pause
10:25 – 11:00 Kjøper du også sikkerhetsrisiko? (Per Jakobsen, DFØ – Markedsplassen for skytjenester)
11.00 - 11.30 Effektiv Leverandørstyring: Perspektiver fra leverandørens ståsted (Daniel Henriksen, Intitlity AS)