Filtrer Fjern alle filter Emne (-) Digitaliseringsrådet Årstall2022 2021 2020 Nyttig Uu-tilsynets rapporter og kartlegginger om universell utforming Her finner du rapporter fra Digitaliseringsdirektoratet, rapporter om digitalisering fra tidligere Difi, samt fra enheter Digdir har en sekretariatsfunksjon for, som for eksempel Skate, CBDS og Digitaliseringsrådet. Samarbeid - fra ord til handling! Digitaliseringsrådets erfaringsrapport 2022 Mange virksomheter sliter med å samarbeide. I årets erfaringsrapport ser Digitaliseringsrådet på hva som skal til for at virksomheter kan samarbeide tettere og bedre enn tidligere. Og hvordan vi må samarbeide i framtiden. Jakt på fornyelse! Digitaliseringsrådets erfaringsrapport 2021 I årets erfaringsrapport oppfordrer vi ledere til å jakte på fornyelse. Med utgangspunkt i våre erfaringer ser vi på hvorfor det er viktig, hvilke hindringer som står i veien, og hva som kjennetegner en leder som jakter på fornyelse. Digitaliseringsrådets erfaringsrapport 2020: Tenk som brukeren Temaet for erfaringsrapporten 2020 handler om hvordan vi kan la brukerbehov styre utviklingen av digitale tjenester. Når vi ønsker å utvikle brukervennlige, sammenhengende tjenester, holder det ikke lenger å bare tenke på brukerne; vi må tenke som dem.
Samarbeid - fra ord til handling! Digitaliseringsrådets erfaringsrapport 2022 Mange virksomheter sliter med å samarbeide. I årets erfaringsrapport ser Digitaliseringsrådet på hva som skal til for at virksomheter kan samarbeide tettere og bedre enn tidligere. Og hvordan vi må samarbeide i framtiden.
Jakt på fornyelse! Digitaliseringsrådets erfaringsrapport 2021 I årets erfaringsrapport oppfordrer vi ledere til å jakte på fornyelse. Med utgangspunkt i våre erfaringer ser vi på hvorfor det er viktig, hvilke hindringer som står i veien, og hva som kjennetegner en leder som jakter på fornyelse.
Digitaliseringsrådets erfaringsrapport 2020: Tenk som brukeren Temaet for erfaringsrapporten 2020 handler om hvordan vi kan la brukerbehov styre utviklingen av digitale tjenester. Når vi ønsker å utvikle brukervennlige, sammenhengende tjenester, holder det ikke lenger å bare tenke på brukerne; vi må tenke som dem.