Filtrer Fjern alle filter EmneDigitalisering og samordning Fellesløsninger Universell utforming Årstall (-) 2014 Nyttig Uu-tilsynet sine rapportar og kartleggingar om universell utforming Her finn du rapportar frå Digitaliseringsdirektoratet, rapportar om digitalisering frå tidlegare Difi, og frå einheiter Digdir har ein sekretariatsfunksjon for, som for eksempel Skate, CBDS og Digitaliseringsrådet. "Staten må tenke annerledes for å gjøre oss til flinke brukere" Difi-notat 2014:5 Digital nok – motivasjon og barrierer for digital kommunikasjon med det offentlige Kor mange innbyggjarar kan kommunisere med forvaltninga digitalt? Difi-notat 2014:1 Noreg er ein digitalt moden nasjon. Samtidig viser statistikken at ein relativt stor del av innbyggjarane vil oppleve vanskar når dei skal kommunisere med forvaltninga digitalt. Difi-notat 2014:1 ser nærare på kor mange innbyggjarar dette gjeld. Strategi for ID-porten 2015–2020 Difi-rapport 2014:6 «ID-porten sikrer digital forvaltning» er ID-portens visjon, og for å nå denne er e-ID-tjenester, brukerretting og profesjonalisering valgt som strategiske satsningsområder. Digitalisering for alle? Difi-rapport 2014:3 Alle private og offentlege verksemder må frå 1. juli 2014 legge til rette for at nettsidene og automatane deira er tilgjengelege for flest mogeleg. Svært mange skal følgje det nye regelverket til universell utforming av IKT, opp til 80 000 verksemder. Daglegvarehandel er den største gruppa reglane gjeld, deretter offentleg administrasjon og helse. Kjennskapen til dei nye reglane er enno låg.
"Staten må tenke annerledes for å gjøre oss til flinke brukere" Difi-notat 2014:5 Digital nok – motivasjon og barrierer for digital kommunikasjon med det offentlige
Kor mange innbyggjarar kan kommunisere med forvaltninga digitalt? Difi-notat 2014:1 Noreg er ein digitalt moden nasjon. Samtidig viser statistikken at ein relativt stor del av innbyggjarane vil oppleve vanskar når dei skal kommunisere med forvaltninga digitalt. Difi-notat 2014:1 ser nærare på kor mange innbyggjarar dette gjeld.
Strategi for ID-porten 2015–2020 Difi-rapport 2014:6 «ID-porten sikrer digital forvaltning» er ID-portens visjon, og for å nå denne er e-ID-tjenester, brukerretting og profesjonalisering valgt som strategiske satsningsområder.
Digitalisering for alle? Difi-rapport 2014:3 Alle private og offentlege verksemder må frå 1. juli 2014 legge til rette for at nettsidene og automatane deira er tilgjengelege for flest mogeleg. Svært mange skal følgje det nye regelverket til universell utforming av IKT, opp til 80 000 verksemder. Daglegvarehandel er den største gruppa reglane gjeld, deretter offentleg administrasjon og helse. Kjennskapen til dei nye reglane er enno låg.