Filtrer Fjern alle filter EmneDigitalisering og samordning Fellesløsninger Informasjonsforvaltning Klart språk Årstall (-) 2013 Nyttig Uu-tilsynet sine rapportar og kartleggingar om universell utforming Her finn du rapportar frå Digitaliseringsdirektoratet, rapportar om digitalisering frå tidlegare Difi, og frå einheiter Digdir har ein sekretariatsfunksjon for, som for eksempel Skate, CBDS og Digitaliseringsrådet. Meldingsutveksling internt i forvaltninga Difi-rapport 2013:13 Offentlege verksemder utvekslar informasjon med kvarandre i ei rekkje samanhengar. Eitt av prinsippa som vert lagt til grunn for digitaliseringa av offentleg sektor er at digital kommunikasjon i framtida skal vere hovudregelen. Dette gjeld også for kommunikasjon mellom offentlege verksemder. Digitale tenester i staten - statuskartlegging Difi-rapport 2013:9 Rapporten byggjer på ei statuskartlegging gjennomført av Difi i 2011, og gjev eit bilete av kor langt ein er kommen med digitalisering av statlege innbyggarretta tenester våren 2013. Informasjonsforvaltning i offentleg sektor Difi-rapport 2013:10 Informasjon er ein av dei viktigaste ressursane i offentleg sektor. Handsaminga av informasjon har verknad både på rettstryggleik, personvern, effektivitet og verdiskaping, og det er viktig at vi forvaltar denne ressursen på ein god måte. Rapporten tek føre seg status i forvaltninga når det gjeld å utnytte informasjon som ressurs, og ser på om tida igjen er inne for ei samla vurdering av korleis vi best kan handsame og nytte informasjonen. Kvalitet på nett frå 2007 til 2011. Ei eigenevaluering av Difi sitt arbeid med Kvalitet på nett Difi-rapport 2013:4 Eigenevalueringa av KPN, som er gjort ved hjelp av datamaterialet som er innsamla gjennom Difi sine årlege vurderingar av offentlege nettstader og ei spørjeundersøking blant nettredaktørar i offentleg sektor, viser at Kvalitet på nett er eit kraftfullt verkemiddel med direkte effekt på kvaliteten på offentlege nettstader. Kan lovspråk temmast? Ei undersøking om klart språk i lover og forskrifter Difi-rapport 2013:1 På oppdrag frå delprosjektet «Klart lovspråk» har Difi søkt å setje lys på kvifor lover og forskrifter ikkje er skrivne i klart språk. Mellom anna har vi undersøkt om forhold som kultur og tradisjon, og tid og kompetanse kan vere medverkande årsaker. Vi har undersøkt korleis dei som utviklar lover og forskrifter (leiarar og saksbehandlarar i departement og direktorat), oppfattar den språklege kvaliteten i dei tekstane dei arbeider med.
Meldingsutveksling internt i forvaltninga Difi-rapport 2013:13 Offentlege verksemder utvekslar informasjon med kvarandre i ei rekkje samanhengar. Eitt av prinsippa som vert lagt til grunn for digitaliseringa av offentleg sektor er at digital kommunikasjon i framtida skal vere hovudregelen. Dette gjeld også for kommunikasjon mellom offentlege verksemder.
Digitale tenester i staten - statuskartlegging Difi-rapport 2013:9 Rapporten byggjer på ei statuskartlegging gjennomført av Difi i 2011, og gjev eit bilete av kor langt ein er kommen med digitalisering av statlege innbyggarretta tenester våren 2013.
Informasjonsforvaltning i offentleg sektor Difi-rapport 2013:10 Informasjon er ein av dei viktigaste ressursane i offentleg sektor. Handsaminga av informasjon har verknad både på rettstryggleik, personvern, effektivitet og verdiskaping, og det er viktig at vi forvaltar denne ressursen på ein god måte. Rapporten tek føre seg status i forvaltninga når det gjeld å utnytte informasjon som ressurs, og ser på om tida igjen er inne for ei samla vurdering av korleis vi best kan handsame og nytte informasjonen.
Kvalitet på nett frå 2007 til 2011. Ei eigenevaluering av Difi sitt arbeid med Kvalitet på nett Difi-rapport 2013:4 Eigenevalueringa av KPN, som er gjort ved hjelp av datamaterialet som er innsamla gjennom Difi sine årlege vurderingar av offentlege nettstader og ei spørjeundersøking blant nettredaktørar i offentleg sektor, viser at Kvalitet på nett er eit kraftfullt verkemiddel med direkte effekt på kvaliteten på offentlege nettstader.
Kan lovspråk temmast? Ei undersøking om klart språk i lover og forskrifter Difi-rapport 2013:1 På oppdrag frå delprosjektet «Klart lovspråk» har Difi søkt å setje lys på kvifor lover og forskrifter ikkje er skrivne i klart språk. Mellom anna har vi undersøkt om forhold som kultur og tradisjon, og tid og kompetanse kan vere medverkande årsaker. Vi har undersøkt korleis dei som utviklar lover og forskrifter (leiarar og saksbehandlarar i departement og direktorat), oppfattar den språklege kvaliteten i dei tekstane dei arbeider med.