Hopp til hovudinnhald
Emner:
  • Fellesløsninger
Tid:
Tysdag 9. desember kl. 13:00 – 14:00, 2025
Stad:
Digitalt
Påmeldingsfrist:
Tysdag 9. desember kl. 13:00

Velkommen til felles ope leverandørmøte. Møtet er digitalt, og eit supplement til informasjon som blir gitt på Samarbeidsportalen. Formålet er å bidra til effektiv samhandling mellom fagsystem i offentleg sektor og offentlege fellesløysingar i regi av Digdir.

Agenda:

  • Formål med møtearena og bakgrunn
  • Slik kan leverandørane halde seg oppdatert om fellesløysingane
  • Aktuelle saker frå produktteam i Digdir eller KS Digital
    • Status for prosjektet for meldingsutveksling med fastleger/Norsk helsenett v/Digdir og KS Digital
    • Handtering av problemstilling med for store printmeldingar v/Digdir og KS Digital.
    • eFormidling - testmiljø v/Digdir
    • Hvordan sikre at dine kunder fremdeles henter alle sine meldinger i Altinn? v/Digdir
    • Avvikling av støtte for utgående SAOP-API i SvarUT v/ KS Digital
  • Innspel og dialog
    • Vi ber om innspel og tilbakemeldingar på planlagte tiltak.

Målgruppe:

Leverandørar av digitale system til offentleg sektor, spesifikt ressursar som legg planar for eller jobbar inn mot samhandling med fellesløysingar i regi av Digdir.

Kontakt

Aud Inger Sviggum

Seniorrådgiver, Digitaliseringsdirektoratet
Telefon: 40 60 62 22