Filtrer Fjern alle filter Kategori Arkitektur Standardar Data og register Bruke data frå andre Informasjonsforvaltning Samhandlingstenester Kommunikasjon/dialog Tenesteutvikling (-) Brukaren i sentrum Kven krav eller anbefaling gjeld for Kommune Anbefaling Krav Stat (-) Krav Kjelde Digitaliseringsrundskrivet Forskrift om IT-standardar i offentleg forvaltning Bruk filter for å spisse visningen. Vil du kun sjå krav for kommunar? Eller alle krav i Digitaliseringsrundskrivet? Du valde Tenesteutvikling: Brukaren i sentrum and Stat: Krav, som gav 7 treff. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn som kanal for etablerarar og næringsdrivande Altinn.no er hovudkanal frå offentleg forvaltning for overordna informasjon om rettar og plikter for etablerarar og næringsdrivande. Kommune: Krav Stat: Krav Bruk gjeldande standard ved utforming av næringslivsskjema Gjeldande standar for utforming av næringslivsskjema er Elmer 3.0. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk klart og godt språk Klart og godt språk er ein føresetnad for at brukarane skal forstå informasjonen frå det offentlege. Det er derfor viktig å bruke klarspråk i all tenesteutvikling, brukarretta informasjon og kommunikasjon. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gi brukarane rettleiing Brukarane skal få hjelp og rettleiing til å bruke digitale tenester, til dømes gjennom rettleiing på nett, digital dialog eller direkte kontakt. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gjer tenester retta mot næringsdrivande tilgjengelege på Altinn-portalen Aktuelle digitale tenester retta mot næringsdrivande skal gjerast tilgjengeleg på Altinn sin portal. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Ikkje spør brukarane på nytt om tilhøve dei allereie har gitt opplysningar om Offentlege verksemder skal ikkje spørje brukarane på nytt om tilhøve dei allereie har gitt opplysningar om. Om data finnast hos ei anna verksemd, skal data hentast derifrå, gitt at det ligg føre eit rettsleg grunnlag. Kommune: Anbefaling Stat: Krav Kommuniser med brukarane gjennom digitale, nettbaserte tenester Forvaltninga sin kommunikasjon med innbyggjarar og næringsliv skal normalt skje gjennom digitale, nettbaserte tenester.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk Altinn som kanal for etablerarar og næringsdrivande Altinn.no er hovudkanal frå offentleg forvaltning for overordna informasjon om rettar og plikter for etablerarar og næringsdrivande.
Kommune: Krav Stat: Krav Bruk gjeldande standard ved utforming av næringslivsskjema Gjeldande standar for utforming av næringslivsskjema er Elmer 3.0.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Bruk klart og godt språk Klart og godt språk er ein føresetnad for at brukarane skal forstå informasjonen frå det offentlege. Det er derfor viktig å bruke klarspråk i all tenesteutvikling, brukarretta informasjon og kommunikasjon.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gi brukarane rettleiing Brukarane skal få hjelp og rettleiing til å bruke digitale tenester, til dømes gjennom rettleiing på nett, digital dialog eller direkte kontakt.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Gjer tenester retta mot næringsdrivande tilgjengelege på Altinn-portalen Aktuelle digitale tenester retta mot næringsdrivande skal gjerast tilgjengeleg på Altinn sin portal.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Ikkje spør brukarane på nytt om tilhøve dei allereie har gitt opplysningar om Offentlege verksemder skal ikkje spørje brukarane på nytt om tilhøve dei allereie har gitt opplysningar om. Om data finnast hos ei anna verksemd, skal data hentast derifrå, gitt at det ligg føre eit rettsleg grunnlag.
Kommune: Anbefaling Stat: Krav Kommuniser med brukarane gjennom digitale, nettbaserte tenester Forvaltninga sin kommunikasjon med innbyggjarar og næringsliv skal normalt skje gjennom digitale, nettbaserte tenester.