Digital kompetanse
Barrierane knytt til digital kompetanse refererer til evna til å nytte digitale verktøy, ressursar og teknologiar for å oppnå mål, løysa problem og delta meiningsfullt i samfunnet.
![](/sites/sogn/files/styles/xxs/public/2021-09/En%20stor%20h%C3%A5nd%20viser%20fram%20en%20mobil%20-%20gul%20uten%20bakgrunn.png?itok=gztB1-LQ)
Fleire har behov for å styrke dei digitale ferdigheitene
Digital kompetanse er ein føresetnad for å kunne ta i bruk offentlege digitale tenester. Færre vurderer sine eigne digitale ferdigheter som låge. Likevel ser ein at ca. ein av ti har svake digitale ferdigheiter og det er eit behov for å styrke desse.
![](/sites/sogn/files/styles/xxs/public/2021-09/En%20stor%20h%C3%A5nd%20viser%20fram%20en%20mobil%20-%20gul%20uten%20bakgrunn.png?itok=gztB1-LQ)
Nøkkeltal om digital kompetanse
Tre nøkkeltal om digital kompetanse
![](/sites/sogn/files/styles/xxxs/public/2022-01/Prosess%20-%20farget.png?itok=re60xDQJ)
Vurderer eigne digitale ferdigheiter til å vere på nivå 1 eller 2 på ein fempunktskala der 1 er nybyrjar og 5 er ekspert.
![](/sites/sogn/files/styles/xxxs/public/2021-02/%C3%85rsregnskap.png?itok=A4QUuHo4)
Av befolkninga i alder 16 år og eldre har svake grunnleggjande digitale ferdigheiter (Direktoratet for høgare utdanning og kompetanse, 2021).
![](/sites/sogn/files/styles/xxxs/public/2021-02/viktige%20hendingar%404x.png?itok=N_UNNeqn)
Meiner at dei har behov for å styrke dei digitale ferdigheitene sine (Direktoratet for høgare utdanning og kompetanse, 2021).
Talet på vurdering av eigne digitale ferdigheiter har hatt ein positiv nedgang frå 2022, då 9 prosent vurderte ferdigheitene lågt (IT i praksis, 2023)