Innkjøpsledernettverk

Tid
Torsdag 10. september kl. 12:30–15:00
Sted
Digitaliseringsdirektoratet, Grev Wedels plass 9, 2. etasje, inngang Myntgata , Oslo
Påmeldingsfrist
Tirsdag 08. september kl. 23:59
Kontaktperson
Mona Stormo Andersen, Telefon: 94 87 39 60

Organisering av kategoristyring og kontraktsoppfølging - hva skal til for effektiv gevinstrealisering i din virksomhet og hvordan skal du bruke din posisjon som leder? Refleksjon over egen lederrolle. 

Målgruppe 
Møtet er tilpasset deg som er leder for anskaffelser i din virksomhet, eller som jobber med lederstøtte på anskaffelsesområdet.

Mål for arrangementet 
Utveksle erfaringer om innkjøpsledelse.

Program 
Detaljert program blir publisert så snart det er klart.
Registrering fra kl. 12.